14 stycznia 2012

Zimowe szaleństwa...

Zima niestety nie dopisuje. Przywołałam ją więc iście złoto i mieniąco w albumie. Piękne zdjęcia, postarzone opowiadają o zeszłorocznych szaleństwach. Śniegu było co niemiara, pogoda przepiękna a my chętni do zabawy. I tak powstało iglo. Jest to opowieść o jego powstawaniu w oprawie papierów stworzonych przez niesamowitą Finn - "Dreamer". Zakochałam się w tych papierach. :) Albumik wyszedł grubiutki stworzonony na  bazie "Scrapińcowej". Mieni, złoci i szkli się iście mrożnie mimo ciepłych barw Finn'owych papierków. Album zgłaszam na konkurs " Zimowe Szaleństwo" - Scrappassion zorganizowany przez "Agaterię".


Materiałoznastwo przedstawiłam na blogu CraftHouse, gdzie serdecznie zapraszam :)
 Natomiast jeśli czujecie jeszcze niedosyt zdjęć szczegółów odsyłam do galerii picasy. ;)

2 komentarze :

Cudny albumik, Bardzo podobają mi się opisy :)

Piękny po prostu! A czy to była baza, czy kartki sama robiłaś?