20 czerwca 2013

TAGI 2013 #6

Dziś następna odsłona Tags2013:) - 20 czerwca, godzina 20:00 i nadeszła chwila...


Zagraj Nam na Tagu
Przepis: 
Nasz tag ma mieć dowolny kształt, dowolny temat - ale musi:
  • mieć coś wspólnego z muzyką.
Ja stworzyłam maluśkiego taga z medalionem z cytatem który bardzo często przewija się w moich pracach. Zaczerpnięty z piosenki Myslovitz - "Szklany człowiek" autorstwa Wojtka Powagi ( tą informację podpowiedziała mi kiedyś Karolina . A że jej nie podziękowałam za wyprowadzenie mnie z błędu robię to teraz. Dziękuję :))

Dodatkowo wykorzystałam papier w nutki (musicie uwierzyć bo go nie widać) oraz taśmę washi. Są też malutkie skrzypeczki (ha a wczoraj w nocy wyglądały na gitarę ;);))




A oto cała moja tagowa kolekcja:



Zapraszam Was na blog Ekipy Tagowej 2013.
 Obejrzyjcie każdy są przepiękne i wyjątkowe.


16 komentarze :

Wspaniale zagrane- zeklo by sie! Sliczny tag, wspaniala kolekcja!

Genialne maleństwo!!!
Jak Ty robisz takie wspaniałe maleństwa - tyle warstw, elementów. Cuda - cała kolekcja wspaniała!

Uroczy jak jego "braciszkowie". Piękny zestaw tagów :-)))

mamuśku mnie się wydaje że one coraz mniejsze są :)

Majstersztyk! Zaczynam się zastanawiać, czy Ty czasem nie robisz tych tagów przez lupę pincetką.

kolejne cudne maleństwo! jak Ty to robisz , że wychodzą Ci takie małe cuda?!!

Tag dopieszczony w każdym calu, a nawet milimetrze :)Urocze maleństwo!!!

Kolejne maleńkie cudo! Piękna kompozycja powstała na muzycznym tagu.

Jesteś niesamowita, każdy z tych maluszków zachwyca :)

Wspaniała kolekcja ;) co jeden to piękniejszy.

Przepiękny tag! Zachwycasz warstwami, kompozycją i szczególikami :D
A te śliczne serduszka to ćwieki?

Kolejne cudne maleństwo! I tyle detali, oglądam i normalnie trwam w zachwycie:)

Wszystkie śliczne a gitaro- skrzypeczki- urocze : )